2012. július 2., hétfő

Mi a célom ezzel a bloggal?

Mint, ahogy a profilomban is olvashatod, gyakorlatilag a rendszerváltás óta vagyok a szakmában. Azaz, hogy voltam. Egy év és nyugdíjas leszek.
Nincs cégem, nincs vagyonom és nem is vágyom rá.
Arra sem vágyom már, hogy elmenjek egy magánnyomozó irodába dolgozni. Nem áll mögöttem gazdasági vállalkozás. Nincs szükségem a hatalmi harcokra.


Viszont rengeteget tapasztaltam, amit egy magánnyomozó iroda koordinátora megtapasztalhat, tudom, hogy kik a jó szakemberek és kik azok, akiknek bár minden engedélye adott, mégsem járnak el helyesen.


Te tudod, hogy mi a különbség a megcsalás és a hűtlenség között? Én tudom. Ha érdekel olvasd a blogot rendszeresen. Neked is elárulom.
  • Tudom, hogy milyen érzések munkálkodnak az emberben, amikor azt gyanítja, hogy párja megcsalja. Nem vagyok pszichológus, de vak sem. 
  • Tudom, hogy baj esetén milyen nehéz kiválasztani a megfelelő szakembert.
  • Tudom, hogy milyen nehéz egy vadidegennel megbeszélni a párkapcsolati problémákat. 
  • Tudom, hogy egy alaptalan gyanú miatt családok hullhatnak szét
  • Tudom, hogy újra lehet kezdeni
Ismerem a gondjaidat, a lelkiállapotodat és tisztában vagyok vele, hogy akár egy telefonhívással is közelebb kerülhetsz a megoldáshoz. 

A blog célja, hogy segítsek Neked rendezni a gondolataidat, hogy meg tudd hozni a helyes döntést. És tudom, hogy meg fogod hozni. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése