2012. július 13., péntek

Nem hordja a jegygyűrűt - Olvasói történetek - Judit

"Férjem reggelente jár edzeni. Így van ez a hétvégéken is. Edzés után rögtön dolgozni megy, hétvégén pedig friss péksüteménnyel jön haza, hogy együtt reggelizzünk.

Mostanában leveszi a jegygyűrűjét, mielőtt elmegy a konditerembe. Azt mondja, hogy zavarja őt az edzésben. Amikor hazajön újra felveszi. Ebben semmi furcsát nem találtam, én is leveszem a gyűrűimet mosogatáskor.

Egyik nap a munkából hazatérve nem volt rajta a gyűrűje. Amikor rákérdeztem, hogy hol van, azt mondta, hogy vezetés közben viszketett alatta az ujja és a kocsi hamutartójába rakta, amit aztán ottfelejtett.

Nagyon rossz előérzetem van. Van okom gyanakodni, hogy megcsal?"

Válasz

A jegygyűrű viselésének az elhagyása egy ősrégi jele a partner hűtlenségének. Két oka lehet, amiért a hűtlen fél nem hordja a jegygyűrűt.

  • Így próbálja meg házasságát leplezni. 
  • A szerető úgy tudja, hogy a hűtlen félnek megromlott a házassága, válófélben van, ezért kéri a hűtlen felet, hogy ne hordja a jegygyűrűjét
Egy ideig még van energiája a hűtlen félnek a gyűrű le és felvételére is koncentrálni, de előbb utóbb el fogja felejteni.

Magánvélemény: 
Személy szerint két gyűrűt is hordok. Az eljegyzési gyűrűt ami vékonyabb és a jegygyűrűt ami széles. Van, hogy leveszem, de soha nem felejtem el felvenni, mert hiányzik. 

Szeretném felhívni a hűtlen felek figyelmét arra, hogy a levett karikagyűrűnek nyoma van a bőrön!

4 megjegyzés:

  1. Én sem hordom mostanában,de azért mert rádagadt a kezemre a szívemtől :))

    VálaszTörlés
  2. Kedves Radics Zoltán! Szeretném ha segítségemre lenne, de privát levelezés útján! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Az én férjem már 9 hónapja nem hordja, egyből levette házasság után. Arra hivatkozik, hogy meghízott és nem megy rá, de bőven volt ideje megcsináltatni. Számtalanszor szóltam neki, hogy csináltassa meg és csak ígérgette, hogy megcsináltatja. Nekem nagyon rosszulesik, hogy nincs rajta! Ha én hordom, akkor ő is hordja! Minden nap eszembe jut ha ránézek a gyűrűmre az a boldog pillanat amikor hűséget és szeretetet fogadtunk egymásnak. Nekem ez egy jelkép és nagyon szarul érzem magam, ha nincs rajtam. Elmegy a kedvem, hogy az emberek azt gondolják rólunk, hogy rossz a házasságunk, mert nem hordja a gyűrűjét és nem mellesleg célpont lesz a ribancoknak, akik csak arra várnak, hogy egy nős férfi megdugja őket, mert az annyira izgi!!!!!!!

    VálaszTörlés