2012. július 23., hétfő

Rokonok keresése - saját sikertörténetem 1. rész

Egy-egy elveszettnek hitt rokon, családtag felkutatása filmvászonra illő történet. Hosszadalmas és bonyolult feladat.

Jöjjön most a sajátom, ami egy igazi sikertörténet.

55 évnyi titok.

Amikor apám meghalt, a temetés intézéséhez szükség volt a születési anyakönyvi kivonatára. A megszokott helyen keresgéltem, amikor a kezembe akadt egy levél. Számomra teljesen ismeretlen feladó volt a borítékon , a címzett pedig én voltam. A postai bélyegzés tanúsága szerint a levelet 1982-ben adták fel. Megnéztem mi áll benne.
Egy hölgy írta a levelet. A levél első pár mondata: "Anyádék úgy neveltek, hogy ne tudjál rólunk. Mi vagyunk apád után a nagynénéid. Öt éves korodban láttunk utoljára."

Apámnak egy nővére volt, őt ismertem. Itt valami nem stimmel, gondoltam magamban és kerestem tovább az anyakönyvi kivonatot.

Ekkor kezembe akadt még két levél. Mindkettőt Ausztráliában adták fel, a feladó gróf A.A. Z-M. volt.

Az első 1982 decemberéből, melyben az állt. "Békés, boldog karácsonyt kíván A. "

A második 1983 decemberéből:
"Kedves Zoltán, boldog karácsonyt kívánok a családodnak! Apád"


Apám temetése után nem sok kedvem volt foglalkozni a kérdéssel.

Ha kíváncsi vagy a folytatásra, akkor figyeld az oldalt. Hamarosan jön a folytatás... 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése